mandag 6. desember 2010

Diaphanous Sea

diaphanous sea V11/V12
Diaphanous Sea


Schwerer Gustov V11


Big Nose milley V9/V10


Ørli mårning tore med skjegg.



Beine veien!


Glenn og ein klapperslange






I'll be damned! Trudde ikkje Diaphanous Sea skulle gjær såpass motstand som den gjorde. Men tredje dagen the bastard was mine. Fekk gjort flyttan rimele kjapt fuste dagen, men kom ikkje lengre enn etpar halvhjerta forsøk dagen derpå. Så eg lot an ligga nogen dage å kom tebage med litt høgare giring and it all went very well. Hjelpe og jysligt å klatra med de rette folkå. Der e litt for mange her som henge ud å glor på som om det sko vært superbowl sålenge det "double digit problem dood".

For å få minst mulig dude-dose har eg oppholdt meg et stykke unna campingen hos Glen og Heather og bikkjene deira. Mye bedre enn å måtta konstant øvehørra samtala som f.eks " yeah I've climbed with Chris. And Dave. And I like to talk about it as much as possible. And also discuss beta on problems I've never seen or will never do. V14 cool man, sick dood." Og sånn fortsette det.

Jaoså her e litt bilete. Ikkje beste kvalitet, men forhåbentlevis så blir det tatt fleire ittekvart. Eg drasse rundt på 3 padda, vatn og stasj og det sista eg gidde e å lega fotograf.
Imårå e det duga for Power of Landjager og Rumble in the Jungle. Sattan så gira! Har mindre enn 2 vege igjen her nå, men viss det blåse litt medvind og Malcoms Smiths brokkolidiett gjær det den ska så blir det jedna Bleeding Brothers, Loaded Direct og de to nevnte i julegave. Alternativet e å bli feide å brune! yeah!



































1 kommentar: