lørdag 25. september 2010

Heidiland!

Ankom Magic Wood mandag formiddag itte det som lettast kan beskrivas som en helvetes lang og kjedelig kjøretur. Bilen min (Nissan Primera 1,6) e ikkje laga for soopahschnellfahren im Autobahn, så det tok sin tid. Kan bare tenka meg koss det e å kjøra kassen te Andreas ner her. Men ikkje noge styr egentle så lenge en har goe tid. Og det har eg.
Magic Woods jah.. Flotte linjer, kanon steinkvalitet og fantastisk flott setting. Mange linjer som trenger ivrige spottere og mange pads, men foreløpig e det mye eg kan styre på med aleine. På de meir poppis steinan e der alltid folk uansett. Hadde en god første dag og fekk gått Octopussy. Dagen efter var eg en smule ambisiøs og stod å stanga på Steppenwolf 8B. Tror ikkje eg går den på denne turen. Kanskje om den hadde vært i Oltedal?

Stakk til Chironico en tur au, men der va det 25 grader som var altfor varmt for suksess på Serre Moi forte. Elvebading istedet. Tilbake i Magic fikk eg gått Fightclub, Piranja og Cote de Seshuan og flasha en 7C (lætt, soft, næstn statisk hehe). Idag regner det og så skal det bli kaldere. Ikkje feil.

Har ikkje tatt bilder ennå, men det blir det nok av når alpe-adhd'n gir seg. Legger heller ut litt fra i sommer. Nye ting i Stavanger og omegn.




Jarle freste opp en ny i Hunnedalen. Ikke grad eller navn, men eg vil tippa rundt 7c. En lavere start er og mulig.

Jarle på "stev". En ny flott 7B+ et sted i Hunnedalen.


Flott prosjekt!!



Tøff stein på toppen av et fjell nær Haukeli.





Fikk endelig unnagjort denne linja på Bortelid, Agder. Ikkje overflod av stein der, men kvaliteten på det som finnes er veldig bra. Kalte denne "welcome home" 7C+ (kanskje). Laaangt første flytt med drit fottak, deretter kjipt flytt fra bitteliten krimp ut til eggen.


En krysning mellom sur Kineser og bjørk. Ent?




Meget fed linje et sted i Agder.


Frøya (det nye teskuddet blant cragbikkjene) und Ich.



Denne steinen har vært submerged i mange år men har nå fått frisk luft. 2 fine 7A på denne. Flott kvalitet og tøff beliggenhet.



Samme stein, andre side.







1 kommentar:

  1. tøffe bilder, spesiet prosjektet på bilde 4 så jo rått ut. kor lenge e planen å bli i sveits nå før du drar til usa. meg å håvard tenker oss ned til starten av november, tar litt tid å få reparert kroppen men håper det skal gå til det. ellers så burde du ikke gi opp steppenwolf enda, e jo rå linje!

    knut

    SvarSlett