søndag 9. desember 2012

Naglabed


Itte klokkå blei stilt så har det ikkje vært møje action ude. Trur heile november regna vekk.. Men - siste halvaen vega har det blitt rektigt så vintarslikt og gode (og kalde) sendeforhold. 


Te venstre for Chicken wings e der ei linja så eg he prøvd de siste 2-3 årå, men som eg alltid har tenkt e i hardaste laget. I tillegg e taka tynne og det e ikkje mange forsøgå en kan ha før det e hål i fængran. Men linjå røyg pigade te en kald kveld sist vega (minus 10). ståande start rektigtnok, men meget nøgd nonetheless. en sittande start e au mulig og gjær ikkje problemet så møje hardare, men quality wise blir det litt ekstra. Kanskje viss været holde seg? Den blei heitande Razorblade Romance og eg tippe den burde holda rudt 8A. time will show. 




En aen flott sak så eg fekk kravla meg åpp nyleg er Jarles "Little Joy" 8A på Heskestad. Dette e ei av de finaste linjene i fylket og klatre som en drøm. 




"The forest whispers my name" 7B Nytur på Heskestad.  Kul klemmesak!




Tøft prosjekt på samme stein. Enda meir bratt klemming!



Tidligere i haust fekk eg rykka "lommemannen prosjektet" i Bjerkreim. Denne fekk det passande navnet Tenacious D 7C+ (har krevd sin del tenacity denne her). Meget tøff te tross for sine ikkje heilt naturlige lommer. 



Lasse e alltid gira på å komma seg ud å frysa litt. Her under Whore of Babylon 8A+ på Stavtjørn/Malmei. 





1 kommentar:

  1. Hei Tore,
    har du mulighet til å gi en veibskrivelse til steinene på Heskestad?
    skal en tur til påske og har veldig lyst til å sjekke de ut :)

    Jeppe

    SvarSlett